Feedback
Ben je tevreden over de geboden zorg? Zeg het voort! Een compliment krijgen is altijd leuk.
We weten dat het altijd beter kan. We ontvangen dan ook graag feedback. Je kunt op ons algemene e-mail adres altijd een reactie geven en vragen stellen. We zullen jouw feedback doorspelen naar desbetreffende medewerker.
Unieck Zorg streeft ernaar haar dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Daarbij spelen onder meer inhoud, bereikbaarheid, snelheid van werken, bejegening en informatievoorziening een rol. Ben je ontevreden over de dienstverlening, dan vragen wij je hierover contact op te nemen met ons.
Wil je een officiële klacht indienen? Om je te verzekeren van een goede afhandeling van jouw klacht heeft Unieck Zorg een duidelijke klachtenprocedure we doen dat samen met Klachtenportaal Zorg. Op deze wijze willen we uw klacht samen met een onafhankelijke partner met u afhandelen. Wij beschouwen klachten als een uitgelezen kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren, zodat we jou beter kunnen adviseren.
Je wordt over de klachtenregeling geïnformeerd bij aanvang van onze hulpverlening.